friendship never end..

pembuka bicara

Friday, May 15, 2009

interview MedsI

ermmm....nti 21 mei ni saya ada temuduga untuk program pendidikan yang saya pohon melalui UPU...temuduga saya nanti kat Universiti Malaysia Sabah (UMS)...jam 9 pagi...saya mohon UPSI utk kos pendidikan tu..program ijazah sarjana muda pendidikan Bimbingan dan Kaunseling..ceh,boleh ker..?? boleh kot saya kan banyak cakap...(xsemestinya lah najwa..)tp xpa lah try mn yang dpt nti...xsabar nak jd student blik ni...boring dah xbuat apa ni.gatal sdh tangan nk pegang bk n pen2 yg ada....

nanti saya interview kt bilik tutorial 3,sekolah pendidikan dan pembangunan sosial,UMS..kat mana tu?? xtau pun.besarnya UMS tu saya nak cari tempat tu..xpa lah nti saya mnta abg saya hantarkan lah time tu bru senang kn lagipun time tu abg saya dah blik dri KL,cuti sem kan...nak tgk muka abg saya tak??hehehe...


amacam hensem tak??hehehe...

hah...tu lah abg kiter yang diberi nama Mohd. Ikhwan atau dengan nama glamer dia Wancheliau..(mcm nama cina plak kn..) dia nilah buah hati pengarang jantung kami adik beradik..hehehe sebabnyer dia sorang je lah jejaka dlm kami 6 beradik yg lain suma jejaki belaka(gadis lah wei..)..he3....actually klu my twin tu 'ada' so abg ni berteman lah tp takdir dh dia xdpt bersama kiter melalui dugaan hidup ni kn so tgl lah abg sorang jer...

wah..gemuruh lah pulak..walaupun dah byk kli pergi temuduga tp kali ni rasa len pulak...napa ae?? xpa lah perasaan jer kot...kan kan kan....

erm bila saya bgtau ngan kakak saya yg stdy(ambik DPLI) kt UKM sal saya dpt medsi tu.suka lah dia...semangat ni...bkn apa suka dia nk turunkan ilmu.terus lah dia pesan mcm2 tau.baca n hafal PIPP lah,penyata razak lah..byk lagi lah yg dia suruh..terus saya pun.....wah..bknyer nk kena hafal geng...tp xper lah skali ni jer kn so berhempas pulas lah klu nk masuk U kn..malas pun xguna, jalan dh separuh jalan, rugi klu berhenti.skit jer lagi najwa..ko boleh tu..(ceh ada kata2 semangat lagi tau..)ok lah tu...

harap2 temuduga nanti suma berjalan lancar kn..doakan saya ok..daa....

salam

by Najwa Syahida Yazid
office, jam 8.50 pagi
menggunakan PC my kazen
hehehe...


0 sharing is caring,caring is loving: