friendship never end..

pembuka bicara

Monday, May 11, 2009

top 5 best student STPM result 2008..!!!!

arrgh....sungguh xku sangka ini terjadi...ceh eksen betul hehehehe...tapi betul apa.langsung saya tidak sangka yang nama saya akan tersenarai dalam lima pelajar terbaik STPM 2008 kat sekolah tau...erm syukur alhamdulillah...tuhan kabulkan niat saya sebenarnya..

cakap pasal niat,memang saya sudah berniat untuk buat yang terbaik masa exam stpm hari tu(rasanya semua orang pun nak buat yanng terbaik kan..)...awal2 lagi saya sudah pasang niat supaya nama saya tersenarai dalam list best student tu...(walaupun taklah terbaik sangat).
tapi tidaklah terlalu berharap sangat nanti tidak kesampaian pulak sedih jiwa saya hehehe...xda lah im ok..tapi when my youngerst sister,amirah athirah told me that my name on list,im shocked..(ceh gitu)..(dia pun tak perasan benda tu.dia pun dapat tau dari my kazen yang tinggal kat hostel.my kazen bagitau my sister yang dia nampak nama saya tersenarai dalam top student kat banner yang di gantung dalam dewan sekolah..wah bestnya...

macam mana nak gmbarkan perasaan saya time tu pun susah tau..yang pastinya im happy,a bit sedih and beremosi..bangga and etc...hahahaha..puas hati saya..

the first word yang saya sebut bila tau benda ni is...hah??!! ya? betul bah?? serius ni?? akhirnya...... itulah antara kata2 yang terkeluar dari mulut saya bila dengar benda ni jadi hehehe....

0 sharing is caring,caring is loving: