friendship never end..

pembuka bicara

Sunday, August 22, 2010

aku rindu :: mereka::

bila hati terasa rindu, i dont know jadi apa..but i will habiskan my masa with just renung2 those pictures..even orang tu maybe just sitting ane step from me..but bila i dah rindu..nak buat cmne..


mereka adalah : (dari kiri) Ain, Aina and Aisyah

mereka-mereka inilah yang akan menemaniku di kala susah dan senang. aku tidak akan merasa kesunyian bila bersama mereka. mereka semua cukup sifat..(??) maksudnya cukup serba serbi like setiap dorang ni mempunyai sifat yang berbeza so i am happy with that. tak lah aku sunyi mendengar dorang ni merapu kan..coz dorang ni kuat merapu yang entah hape2..=)

nama dorang pun canggih2..i mean fullname lah kan. i suke gelarkan dorang ni sebagai "my triples A's"...fullname dorang2 ni aeperti yang berikut :

Ain is stand as Ain Nazuha Syahema Mohamad
Aina sebagai Aina Amani Juniat and
Aisyah pula as Siti Aisyah Abdul Wahab...

sedap kan nama2 dorang..tp nama aisyah agak suci sikit ar...jauh dari arus pemodenan. nama aku pun Najwa Syahida Yazid. nama dia nama isteri nabi..hebatlah sikit..special case...=)

kami kalau melepak, suka melepak kat bilik ain n aina..xtau kenapa boleh jadik port kat sana, maybe sebab dorang sebilik kot..so senang kitorang nak merapu lama2 sikit..
mesti dorang suka bila tau dorang agak fames kat blog aku ni tapi xpe la..bukan selalu. sekali sekala jak pun..

ada tak gambar kitorang berempat ar??

haa...inilah dia geng "karas" ku itu..

ni tengah meragam kat depan laptop ain lah ni..tapi aisyah kata ni gambar masa zaman jahiliah dulu..hik3..means: gambar masa kami sem 1 kat uum lah..muka pun pure suci xternoda kononnye..sebab baru masuk U.satu apa pun xtau lagi tu..

best kawan dengan dorang xrugi..xsangka boleh jadi rapat.padahal, masa orientasi hari tu, xperasan pun.tapi aina menyelamatkan keadaan bila dia start tegur aku, tiba2 lah plak team ni wujud..alhamdulillah juga..thanks aina..

love them so much..

0 sharing is caring,caring is loving: