friendship never end..

pembuka bicara

Saturday, September 18, 2010

perjalanan yang cukup membosankan... part 1

erm...kini telah tiba masanya untuk aku kembali ke kampus.

huh! packing my bags is one of the boring things in my life..but what can i do, i have to. if not, should i leave my edu for now? no way. i'm already in my half way of my degree..sayang utk ditinggalkan begitu sahaja. it was not only my future but also my parent, my family.. i have to...

"panggilan terakhir bagi penumpang2 AK5111 ke Kuala Lumpur...bla..bla..bla.."

dgr je final call, aku tgk boarding pass aku...gate: -..aik?? xde gate ker? xper la..bkn aku kisah sgt pun sal gate tu..aku nk tgk seat jer..so..seat:23E..shit!! awat cheq duk tgh2 dunia ni? xper la..blasah la, mls nk fikir dh..

"haiyo, final call sdh.aku mls nak masuk lagi arr..bleh tak aku xyah balik ?"... i'm asking my sister nurhuda who sent me to the airport that day. she just laugh at me.." i understand what u're feeling sis,"she said.

aku, dgn muka toya melangkah masuk ke balai berlepas selepas berpeluk cium n bersalam dengan my sister, kak yong and ummi yang dtg hantar aku that time..aku boring dgn situasi cmni..bkn apa, mls arr nak emo2 ni..aku x blah lgi aku dh homesick, nk wt cm mne...

sdh la 'dia' xdpt nk hantar aku ke airport balik ni..cian kat 'dia'. dia beriya2 nk hntr aku tp nk wat cmne, kak uda aku nk p sama. segan la dia..xper la, maybe lain kali dpt lah dia dtg mai ambk aku.

perjalanan inilah yg sgt membosankan pernah aku lalui.selama aku pi mai pi mai tang tu dri AOR-KUL-BKI, xpernh aku sebosan ni..nk kata psl aku p sorang pun b4 ni pun p sorang jg, slalunya lah..paling kurg ade la jg abg aku teman ker kak huda aku tu ke..xpe la..

sebab aku dah bosan tahap gaban, sepanjang perjalanan 2jam 30minit dari BKI-KUL tu, aku asyik tidur memanjang..ade jg la bgun sat ja pastu smbung tido balik. sampai pramugara tu pun dah tgk semacam. ape xnyer, dah aku tersengguk2 mcm ayam mkn mna xnye...aku mgntuk dowh, ada aku kisah ko tgk skalipun.. bkn laki aku pun hng tu..biaq pi la..

3 sharing is caring,caring is loving:

Ipa said...

hihihi..dugaan belajar tu bah besar btl kan...
nasib badan lh geng...
maybe ada baiknya kita di sana bukan di sini..hihi..think +ve...
p/s: take care, lawa da pelangi tu geng jgn kc hancur..

Najwa_Nie said...

itu la bah pun geng..xla aku tau..

Anonymous said...

sabar itu penuh iman...