friendship never end..

pembuka bicara

Wednesday, October 20, 2010

kenapa.....

kenapa mesti jadi begini..???

adakah disebabkan saya yang terlalu mengongkong?
ataupun sebab saya terlalu risau?
ataupun sebab saya terlalu banyak berfikir negatif daripada positif?
ataupun sebab memang dia yang menggangu hubungan orang?
ataupun sebab sememangnya cinta dia sudah berpaling arah???

erm, tapi pokok takkan bergoyang kalau tiada angin yang bertiup kan? but then, im still positive that all this crap is not completely sure. that mean belum tentu berlaku. mungkin saya sahaja yang terlalu berfikir? erm..tapi saya dengan dia tak ada masalah sangat pun? kami okay jer..

i call, dia jawab dengan baik. dia mesej, i reply okay jer.. so where is the problems come from actually? ataupun memang betul that girls saja nak merosakkan hubungan kami..??

it all ????

0 sharing is caring,caring is loving: