friendship never end..

pembuka bicara

Sunday, November 14, 2010

awak buat saya keliru...

Ya, awak buat saya semakin keliru.
Awak dah banyak berubah.
mungkin benar ataupun hanya kebetulan,
tapi sejak wujudnya 'dia',
awak semakin jauh...

Adakah hanya saya yang terlebih berfikir,
atau sememangnya saya telah lama kehilangannya.

Kalau itu yang membahagiakan hidupmu,
silakan, saya tidak sama sekali menghalang.
tapi pastikan mulut 'dia' tidak mencanang benda yang tidak sepatutnya,
kerana, jika ia berlaku,
saya akan pastikan dia menyesal merampas awak daripada saya.

cuma jangan sekali-kali awak menipu diri sendiri,
apatah lagi diri ini.
jika awak terlanjur melakukannya,
mohon keampunan selagi hati masih ada.
andai hati sudah remuk,
tiada yang tertinggal,
melainkan penyesalan hingga kepenghujungnya.

berfikirlah secara waras..
buka mata,buka hati..
insyaALLAH jawapan akan menanti anda..

~ dilemma wanita ~

~ You liked me, i loved you. you fell, i caught you.
you left, i still love you. you turned around, i was waiting for you.
You let me down again, now i moving on..~

0 sharing is caring,caring is loving: