friendship never end..

pembuka bicara

Monday, March 28, 2011

Baiknya...=)

hello everyone...

 nak tau tak..??

tadi masa kelas pengorganisasian organisasi..
lect kelas kami tu baik sangat tau..lect indonesian..
sweet je dia..dah la sporting plak tu..

tadi masa kelas, dia buat kelainan sikit..
dia suruh kami main tampal2 point mengikut soalan kat dinding..
macam kembali ke zaman budak tadika plak rasanya..
dengan aktiviti yang kecoh camtu, tambahan pula kertas yang so colorful..
tapi best tau..kerjasama kumpulan dapat dipupuk...
point lebih mudah ingat sebab lepas dah tampal tu,
wakil group kena present pula..best la senang cerita..
tapi pada sesiapa yang buta hati tu mesti rasa menyampah je buat benda2 macam tu..
cool la bro, sis..enjoy the classes la kan..bukan senang nak dapat lect yang buat kuliah camtu..

yang lagi best, sebab saya xtahan dengan aircord dalam kelas tu, saya pakai sweater la..
lagipun saya memang tengah selsema...tambah dengan mengantuk lagi..
sure2 awal2 kelas tu muka cam pe je kan..
so, masa kelas dah habis tu, saya kuar lambat sikit..lect boleh pulak datang kat saya..
semata-mata nak tanya i sihat ke x?
i touching tau..xde pula lect yg sanggup nak tanya i sihat ke x dengan jumlah pelajar dalam kelas yang ramai tu...seriously, i sangat terharu..
tapi lect tu memang baik kot..dari awal2 sem hari tu lagu dah sedar..hehehe
cuma sejak kebelakangan ni je agak rapat sikit dengan lect..=P
tu pun sebab dia ingat kot muka saya..budak comel yang bising dan suka bertanya bila dah tak faham after habis kelas..=) (comel la sangat kan hahaha)...

so, saya jadi happy la pula...mood baik je lepas lect tu prihatin macam tu...
rasa mengantuk pun dah pulih sikit sebab lect tu pun riang ria je dalam kelas..siap tangkap gambar lagi..

kan best kalau semua lect macam tu..student pun xde la nak tekanan masuk kelas..
lembutkan lah hati lecturer2 kami..AMIN..=) hehehe
ok see you guys..

0 sharing is caring,caring is loving: