friendship never end..

pembuka bicara

Saturday, March 19, 2011

Terbaek dari ladang...

hari ni memang terbaek sangat2 la kan..
dari pagi sampai tengah hari...
aku berjalan non-stop..
dari mana ke mana?
sabar2 ni yang nak citer ni..

actually, minggu ni minggu integrasi untuk KO-K budak2 sukan..
KO-K tu apa?
sayang2ku sekalian, KO-K tu stands for Ko-Kurikulum..
nak dijadikan citer..aku ni tergolong la dalam golongan budak sukan..
pasalnya, KO-K aku badminton..kof3..hehehe
so, pagi tadi seawal Jam7.30..
my BFF Aisyah and me dah dok tchongok tunggu bas nak ke stadium..
alih2, pindah tempat lak..--->> ke padang kawad..

okay lagi la tu..
sampai je..kami pun tunggu je la apa yg akan berlaku after that..
tengok punya tengok kat sekeliling..terpandang kain rentang/banner..
ooppps...
~ Senam Robik dan Larian Sihat Lestari ~
aku pun pandang Aisyah..
me :"wahh..bersenam tu ok lagi, tapi larian tu yg xboleh blah kot.."
Aisyah :"xpe2, kite join je..awal2 je kita lari, pastu kita jalan ar..hehehe"

kami jalan 10KM kot..bangganya aku kan dapat pusing 1uum ni..
kami berjalan slow and steady jer bertiga..
Aku, Aisyah and member sorg lagi yg join venture, Amy..

macam nak tertanggal kaki je bila dah habis tu..
aku pun pelik, apehal la aku baik sangat hari ni..slalunya aku stop2 jg berjalan, tapi kali ni, aku macam xnak berhenti je..
rasakan, sakit kaki yg sedap lemak berkrim gitu..

aku pun berjalan dah mcm OKU dah ni..
bukan pe, sakit kat belah kanan ni bekas aku terkehel 3bulan lepas..
sedap je..Aisyah and Amy ok plak..
yela, depa xterkehel 3bulan lepas kan..aku jer..

ni xkisah lagi ni, yg dirisaukan esok punya hal..
aku nak gi kuliah camne ni?
dah la U aku ni sikit punya luas kan..
nak berjalan mcm xckup tanah plak..

nak g PKU la kot pagi esok nak ambik MC..
lau boleh nak X-Ray skali kaki ni..
macam something wrong somewhere je..
xdapat MC pun at least da la ubat yg dibagi nanti..

ok see ya..

p/s ; pray for me..=)

0 sharing is caring,caring is loving: