friendship never end..

pembuka bicara

Monday, April 25, 2011

jadual exam dan jadual kuliah sem depan...

Assalamualaikum w.b.t...

fuhh, jadual exam final sem ni dah keluar..
alhamdulillah, sempat kot bernafas..gap boleh tahan juga ni..

jadual exam final sem 4..

terbaek tak? gap macam nampak ok..
kira sedap juga la mata memandang..xde la macam sem2 sebelum ni..
asyik berderet je, xsempat nak bernafas kan..hehehe
alhamdulillah...
nak tengok jadual kuliah sem depan x? yg tu lagi terbaek...hehehe=)


tengoklah sendiri...
betapa padatnya jadual..
nak buat camna, dah memang xde paper kita yg ditawarkan pd hari isnin/khamis.
giler penat la nanti kan..
xpe2, cuti 4 bulan ni adalah cuti membuat persediaan jasmani dan rohani utk menempuh dugaan kuliah sem depan ahaks...hehehe

sama2 lah kita mendoakan yg terbaik utk diri ini..=)
~ AMEEN ~

0 sharing is caring,caring is loving: