friendship never end..

pembuka bicara

Wednesday, April 6, 2011

Malasnya seorang pelajar seperti AKU

adoii....
pehal lak aku malas cipan tengahari ni..
nak masuk kelas Kaedah penyelidikan ni rasa macam seksa gila..
maaflah ya Pak Sugi...buakan niat nak bermalas-malas tapi rasa cam xlarat nak masuk..
OMG!! what the hell aku pemalas sangat hari ni ni...
tapi insyaALLAH i try my best...
akan ku gagahkan juga untuk mengharungi kelas tu..

dah la paper ni sikit punya killer...malas dah aku nak merepeatnya...
jangan nak kata..tinggal lagi setahun nak habis nak grad ni..
jangan nak mengada bagi aku repeat paper ni..cukup2 lah..

kalau bolhe biarlah semua berjalan lancar..
aku da paper law lagi sem depan..xnak dah repeat2 pape paper..
nyusahkan hidup aje tu..tapi Pak Sugi ni merisaukan la..
dah lah kitorang susah nak faham dia cakap hape2 ntah...
i prefer dia speak english than 'indonesianese' dia tu..
tapi dia tua sangat dah kot, suara pun macam clear xclear je..

hopefully dia ok juga nak bagi tips exam pape yg patut la..
xyah detail sangat pun xpe..at least ada la juga guide line kan..
xde la student blur macam cicak je time exam nanti...hehehe

kejal lagi masuk kelas KP juga la ni..
counting the time...40mnt left..
fuhh..malas siot aku hari ni..
xpe2 dah hujung sem ni, rajin sikit la...=)

don't worry, be happy...
see ya..=)

4 sharing is caring,caring is loving:

Nur Armilla Mejon said...

uiiiikkksssss!!!!...jgn malas2 juwa...

Najwa_Nie said...

hahaha..bkn malas bah tapi kin tension itu lect...tapi gagah juga la aku masuk td..xjg terponteng hehehe...

FS Fa said...

sama lh kita ni geng...tp sa klmrn lh..mmg 1st n last sa pontg tu klas accounting:-)

Najwa_Nie said...

hahaha ko pnteng acc class? terbaik la kan...lau aku xsnggup dah tu pnteng kls tu..