friendship never end..

pembuka bicara

Thursday, October 13, 2011

Berita Gumbira

Assalamualaikum w.b.t..

wahh..terasa lamanya jari tidak menaip di ruangan ini.. 
hari ni, awal pagi kepala rasa pening2 lalat sikit sebab xcukup tidur kot malam tadi..malam tadi berperang menyiapkan asignment SIA..aigoo, semangat kot..awalnya kitorang dapat assignment..org lain masih duk enjoy senag lenang lagi..
tapi xpe la, at least satu dah lepas kan..hehehe..


tapi hari ni dapat berita baek punya!!!...
saya bakal menjadi mak cik untuk kali yg ke-3..huahuahua..
ceh hepi mcam dapat ank sndri la plak kan..huhu..
tapi serius, rasa gumbira la pula bila dpt tau my sister sedang mengandung ank ke3..


sikit masa lagi, insyaALLAH, andai panjang umur dan murah rezeki..
saya pula yang akan melangsungkan majlis pertunangan awal tahun depan..
doakan saya..heheheh..AMIN...

4 sharing is caring,caring is loving:

Syuk said...

jemput???

Najwa_Nie said...

mjlis tunang jak pun syuk, tp kalau senang2 dpt dtg, sila2 lah dtg..hehehe..

NURSHAILLAH RIZZANA BINTI AMARISNER said...

peewit,..aku br baca entry ni,..jua,..jelezz ngn ko,..ko btunang tu tym cuti semka hehe,..mo dtg,.!

Najwa_Nie said...

salam sela..
hehehe, perancangannya macam tu la..
kalau xda apa2 perubahan masa cuti sem ni la aku buat mjlis tu..date xcnfirm lg sbb tggu aku balik sana dulu..apa2 hal nti aku inform jg k..hehehe
ko balik ka cuti nti? dtg la kalu dpt..xda jg pa2 mo d jeleskan sela..mls mo tggu lama2, kawan lama2 pn xbgs kan..=P