friendship never end..

pembuka bicara

Friday, December 23, 2011

| esok dan lusa |

Salam...

erm...nampaknya xramai penghuni Kachi Hills kali ni..
ramai juga yang balik kampung..sambut Krismas kot hehehe...
oops...lupa plak, roomate saya pun balik rupanya..hehehe
termasuk jg la 2org member yg balik kg..
sorang tu sebab abg dia nak buat majlis..mmg sah kena balik...
yg sorg tu mmg niat nak smbut krismas kot..
as usual, kalau ramai yg balik, wifi jadi 'boleh tahan' laju juga..

good, pulang kampung la hgpa semua. senang aku nak guna wifi..=D

ermmm...

nampaknya esok, classmate masa form 6 dulu nak melangsungkan perkahwinan..
wish her good luck, congratulation and happy marriage life..
maaf xdpt nak dtg, tgh duk jauh kat seberang laut ni..xmampu nak bertandang..

and lusa plak, 'they' are going to hntar rmbgan merisik ke rumah..
ngeh3..korang wat la pa yg patut..orgnya xde kat umah..
xboleh balik lagi..hopefully, everything will be fine..
hyung, noona..doajusaeyo..cheongmalyo..

org yg kt sini ni pun deugun2 dah, yg kat rumah pun apa kurangnya..
semoga semua berjalan lancar seperti yg dirancang..
semoga ALLAH memberkati niat suci kita ~AMIN~

2 sharing is caring,caring is loving:

NURSHAILLAH RIZZANA BINTI AMARISNER said...

seriusss,..aku sangat jelezzz uwaaaa

Najwa_Nie said...

jgn jeles, nti turn ko akn smpai jg bah sela..=)
doakan aku ar..hehehe