friendship never end..

pembuka bicara

Friday, February 3, 2012

shopping is kind of memenatkan actually..

sangat penat bila kena beli barang2 yg myebabkan kita yg xcerewet ni menjadi sgt cerewet dlm memilih brg..first time jd seorang yg sgt cerewet..dah tu kena tnya semua org pula lagi b4 beli satu2 barang tu, xbleh ikt pale hotak sndiri je..nasib badan la..bukan selalu kot..

baru nak bertunang, dah rasa penat nak mgurus..belum nak mngurus hal nikah kawin lagi..makk..xready nak memenatkan diri..=}

tapi ok la juga..dlm masa yg agak singkat la juga, semua barang dah settle..

bila tgk semua barang2 tu baru la terasa and mula berfikir.."ceh, nak bertunang dah rupanya aku ni.." macam xsangka la pula..=P

hopefully semuanya berjalan lancar..

esok nak outing lagi..hari tu outing dgn fmly sndiri, kali ni pergi dgn bakal tunang and bakal mak mentua..aiyoo..teeettt...ko pandai2 la najwa..xde sape nak tolong..=]

rasa nak sembunyi muka dalam baju..segan la pula..macam awl sgt nak bertunang pun..

[hello, u dah 23yr ok..sedaq2 la no]...

see ya..

0 sharing is caring,caring is loving: