friendship never end..

pembuka bicara

Monday, June 11, 2012

~ ALARM ~

Salam..

wah, pagi2 buta aku dah terpacak depan laptop..
dengan perasaan meluap2...ni nak marah ni..
buat sakit hati je..

ni nak membebel sikit pasal alarm ni..

wahai manusia..
tolong lah jangan pasang alarm kalau diri tu xberniat langsung nak bangun..
ok...please lah tolong..bukan apa, ko mengganggu seluruh alam yg tengah sedap tidur nyenyak kot..

bukan xboleh letak alarm..boleh jer cheq tp sila pastikan diri anda tu bangun la..
dah kalau alarm tu pun dah macam nak mampos bunyi tp tuannyer tetap keras macam mayat tidur bek xyah la weh..buat rugi duit je beli BB mahal2 tapi alarm xreti nak matikan..

ke ko nak aku tolong matikan?? sebelum ni aku boleh tahan lagi alarm ko bunyi..aku gagah juga nak g matikan..tp kalau nak harap aku je bek ko bagi aku je BB tu senang..sekali lagi BB tu bunyi, aku 'B**i' kan je BB ko tu dengan cara bg pecah ke lantai..baru padan muka hang..dah lah hp 3 biji..alarm plak pasang tiga2 biji sekali..pastu macam haram je xbangun2 juga..memang ar kan..bagus jangan guna la weh..memalukan je..

note : BIAR HANDPHONE MURAH, JANJI PANDAI MATIKAN ALARM. TAK GUNA HANDPHONE MAHAL TAPI ALARM PUN TAK RETI NAK MATIKAN..MACAM HARAM DOHH...

~CAWWW~

0 sharing is caring,caring is loving: